Білім алу жолдары дамыған қазіргі заманда үйден шықпай-ақ көп нәрсе білуге болады. Бір адам шалғай ауылда отырып, қай жерде не болып жатқаны туралы толық мәліметті ғаламтор арқылы біле алады. Соңғы кезде кейбір азаматтарымыз әлеуметтік желілер арқылы діни уағыздарын алуда.
Әлеуметтік желілерді орынды пайдалана білсек, ұтарымыз көп. Алайда оларды орынсыз пайдаланатындар қоғамымызға зиян әкелуі мүмкін. Соңғы жылдарда елімізде әлеуметтік желілер арқылы жиһадқа немесе экстремистік, лаңкестік әрекеттерге шақырған фактілер орын алды.
Сондықтан мұны «сырттағы жалған уағыз насихат» деп білуіміз керек. Теріс пиғылдың алдын алып, келеңсіздіктерге жол бермеу мақсатында жастардың хабары болғаны жөн.
Ақпараттық қауіпсіздік – қашан да ел қауіпсіздігінің кепілі болып келген. Әлемдік тәжірибесі мол ғылыми орталарда ұстаз бен шәкірт арасында тығыз байланыстар орнаған, қағида-ережелері орныққан қашықтан білім беру жүйесі ғаламтор арқылы жүзеге асып келеді. Бұндай жүйеге дін ғалымдары да қарсы емес. Ғаламтор арқылы білім алу ғасырлар бойы қалыптасқан исламдық білім беру жүйесінің орнын баса алмаса да, ұстаз бен шәкірт арасындағы ақпараттық алмасуды жеңілдетері сөзсіз.
Адамның рухани шарықтауын көздеген ислами білім беру жүйесі әу-бастан ұстаз бен шәкірттің тығыз байланыста болғанын талап ететін. Білімі мен әдебі бірдей жетілген ғалымды дайындап шығаратын. Мұндай жүйеден қол үзіп қалған және тек ғаламтор арқылы білім алуға құштар жастарымыздың бойынан әдепсіздік, ұлттық мүддеге бей-жай қараушылық, салт-дәстүрін елемеушілік байқалады. Ғаламтор арқылы шетелдік ұстаздарынан білім алумен ғана шектелген жастарымыз ең әуелі еліміз үшін қауіпті.
Әрине, «шетелдік ұстаздарды мүлдем тындауға, еңбектерін оқуға болмайды» деп айтудан аулақпын. Өйткені, көптеген ғылыми сайттарда кәдемізге жарайтын, берері мол мәліметтер бар. Оған қоса еліміздегі дәстүрлі дін де осы ғаламтор арқылы, мәселен kazislam.kz, muftyat.kz және т.б сайттар арқылы насихатталуда.
Ғаламтор арқылы білім алғанда ең басты мәселені ескергеніміз жөн. Ұстаз бен шәкірт бір-бірінің кім екендігін білуі керек. Дәріс беруші ұстаз кімге дәріс беріп отырғанынан, олардың ғылыми деңгейін, ой-өрісін, дайындығын, бағытын, алған дәрісті қаншалықты түсініп, меңгергенін білуі қаншалықты маңызды болса, шәкірттері де ұстазының кім, қайда екендігін білуі шарт. Олай болмаған жағдайда негізсіз, орынсыз білімнің жолы ашылып, ел ішіндегі діни тұрақтылыққа кері тигізері бек мүмкін.
Тұрар ӘБУОВ